Witryna wykorzystuje pliki cookie wyłącznie do zbierania danych statystycznych. Więcej w polityce prywatności.
Strona główna
Miasta dla ludzi prenumerata wyszukiwarka facebook
reklama

10 '2017








Miasta dla ludzi

Miasta dla ludzi







Oferta dla Architekta

Oferta dla Architekta



VOX – rozmowy o wnętrzu

11.10.2017 / środa

O wnętrzu można myśleć na wiele sposobów. Z wieloznaczności tego pojęcia marka VOX uczyniła atut. Razem z Katarzyną Miller zaprasza do rozmów o tym, co najważniejsze. W ramach akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” przez najbliższe pół roku będzie można posłuchać inspirujących rozmów o życiu, zadać nurtujące nas pytanie, a także osobiście spotkać się z cenioną psycholożką i psychoterapeutką.

 



Marka VOX od zawsze wierzy, że to, w jaki sposób żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Dlatego o wnętrzu myśli wielopłaszczyznowo. W każdym przypadku na pierwszym miejscu znajduje się człowiek i jego potrzeby. Podejście to, wynikające z symbiozy humanistyki i biznesu, zaowocowało akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu”. W jej ramach marka VOX razem z Katarzyną Miller – jedną z najbardziej cenionych psycholożek i psychoterapeutek – zaprasza do rozmów o tym, co najważniejsze. O wolności osobistej, szczęściu, relacjach i wszystkim, co nas nurtuje. Rozmowy z Katarzyną Miller przyjmą formę zarówno wirtualnych, jak i bezpośrednich spotkań. Przez najbliższe pół roku będzie można posłuchać inspirujących dyskusji Katarzyny Miller ze znanymi postaciami, a także osobiście napisać list, zadać pytanie czy wziąć udział w autorskim spotkaniu w salonach VOX.

W ramach akcji  „Porozmawiajmy o wnętrzu” co tydzień, w każdy poniedziałek, na Facebooku marki VOX będą pojawiać się materiały video, w których ważne pytania Katarzynie Miller zadają m.in. Zbigniew Zamachowski, Michał Olszański, Jakub Przebindowski, Wojciech Błach, Kamil Lemieszewski i Robert Żołędziewski. „Czym tak naprawdę jest szczęśliwe życie? Co to znaczy, że szczęście czasem bywa? I czy praca nad sobą nie czyni z nas outsiderów?” – odpowiedzi na te pytania można znaleźć już w pierwszym odcinku cyklu. Raz w miesiącu Katarzyna Miller do zarejestrowanej grupy osób będzie wysyłać wyjątkowy list, na który można w każdej chwili odpisać i zaproponować kolejny temat do rozmowy. Oprócz wirtualnych spotkań, co miesiąc w wybranych salonach VOX będą organizowane autorskie wieczory z Katarzyną Miller, podczas których każdy z gości będzie mógł podzielić się swoją opinią lub doświadczeniami, zadać własne pytanie i otrzymać książkę z autografem. Spotkania w salonach odbędą się w pięciu miastach: Warszawie (19.10), Poznaniu (16.11), Wrocławiu (14.12), Gdańsku (18.01) oraz Katowicach (15.02), a zapisać się na nie można już teraz poprzez stronę: www.porozmawiajmy.vox.pl

 



Zgodnie z filozofią VOX to, jak mieszkamy, ma ogromny wpływ na nasze życie. Dlatego produkty marki powstają w odpowiedzi na realne potrzeby człowieka, w oparciu o metodologię design thinking. Pracują nad nimi multidyscyplinarne zespoły, w skład których, oprócz projektantów, wchodzą psychologowie, etnografowie czy socjologowie. Akcja „Porozmawiajmy o wnętrzu” jest wynikiem zainteresowania ludzkimi potrzebami, które dla marki VOX są najważniejsze.


 


VOX
to marka wnętrzarska o unikatowym i uzupełniającym się portfolio produktów oraz usług związanych z urządzaniem mieszkań i domów. W VOX wierzymy, że prawdziwa wolność zaczyna się w domu, a to jak mieszkamy ma ogromny wpływ na nasze życie. Dlatego nasze produkty powstają w odpowiedzi na realne potrzeby człowieka, w oparciu o metodologię design thinking. Pracują nad nimi multidyscyplinarne zespoły, w skład których, oprócz projektantów, wchodzą psychologowie, etnografowie czy socjologowie; a naszym celem jest nieustanny rozwój i dostarczanie kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich. W ten sposób powstają stylistycznie dopasowane do siebie kolekcje mebli, podłóg, drzwi, dodatków oraz systemów ściennych i elewacyjnych.

VOX to także sieć salonów wyposażenia wnętrz w całej Polsce oraz platforma sprzedaży on-line vox.pl. Prawdziwą wolność tworzenia zapewniamy także konsumentom w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach, od Stanów Zjednoczonych, przez Rosję, aż po Australię i Tajwan.

 



« powrót