Witryna wykorzystuje pliki cookie wyłącznie do zbierania danych statystycznych. Więcej w polityce prywatności.
Strona główna
Miasta dla ludzi prenumerata wyszukiwarka facebook
reklama

11 '2017








Miasta dla ludzi

Miasta dla ludzi







Oferta dla Architekta

Oferta dla Architekta



PPG Deco Polska z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi

14.11.2017 / wtorek

Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.

 

Do PPG Deco Polska należą marki: Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Dekoral Gold, Bondex, Drewnochron, Domalux. Ich produkty skierowane są zarówno do profesjonalnych wykonawców, jak i konsumentów indywidualnych. Poza wyrobami chemii budowlanej, w ofercie znajdziemy szkolenia i fachowe doradztwo od Akademii Technicznej PPG Deco.

Za realizację badania programu certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi odpowiedzialna jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Badanie przeprowadzane jest wśród konsumentów marki. Jego celem jest ocena współpracy z firmą, sprawności obsługi, prawdopodobieństwa rekomendacji, ogólnego zadowolenia oraz kontaktu telefonicznego, osobistego i e-mailowego. Wyróżnienie otrzymują te firmy, które oceniono na minimum 85% w każdym badanym obszarze.

PPG Deco Polska po raz kolejny zostało laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi. W tegorocznej edycji indeks wyniósł 95%.

Biorąc pod uwagę wcześniejsze wyniki, począwszy od roku 2014, z edycji na edycję, można zauważyć tendencję wzrostową. Najbardziej zyskała ocena kontaktu – jest większa aż o siedem punktów procentowych niż trzy lata temu. Nawet w porównaniu jedynie z poprzednim rokiem klienci częściej deklarują, że nasza marka dobrze zaspokaja ich potrzeby oraz mają zaufanie, że firma w swoich działaniach kieruje się dobrem klienta – komentuje Klara Pikiewicz, Specjalista ds. Operacyjnych i Marketingu z Akademii Technicznej PPG Deco.



« powrót