Witryna wykorzystuje pliki cookie wyłącznie do zbierania danych statystycznych. Więcej w polityce prywatności.
Strona główna
Miasta dla ludzi prenumerata wyszukiwarka facebook
reklama

9 '2018









Miasta dla ludzi






Oferta dla Architekta

Oferta dla Architekta



Katalog „Produkty dla architekta” 2018

19.09.2018 / środa

Architektura jutra.
Pasywnie, zdrowo, ekologicznie


Witruwiańska triada — trwałość, użyteczność, piękno — od wieków niezmiennie tworzy kanon pojęć architektonicznych. Można go kwestionować lub nie, zgadzać się z nim lub tworzyć inne, niemniej zrozumienie tradycji klasycznych stanowi fundament i punkt wyjścia wszelkich rozważań o architekturze.


Zastanawiając się nad tematem tegorocznej edycji 2018/2019 katalogu Produkty dla Architekta, zadaliśmy sobie pytanie o ARCHITEKTURĘ JUTRA, czyniąc z niego hasło przewodnie. Pytanie z pozoru łatwe, łatwym jednak nie jest. Rozpoczęliśmy od stworzenia własnej triady pojęć: PASYWNIE, ZDROWO, EKOLOGICZNIE. To są, naszym zdaniem, jedne z najważniejszych wyzwań, przed którymi staje obecnie architektura. Ale czy rzeczywiście budynki, które tworzymy dzisiaj, są tymi, w których chcielibyśmy mieszkać, pracować, odpoczywać jutro? Na czym polega uniwersalizm potrzeb człowieka? Czy i jak zmienia się on z czasem, kontekstem, warunkami, w których przyszło nam żyć? Na te pytania wciąż szukamy wyczerpujących odpowiedzi i zachęcamy do dyskusji wszystkich zainteresowanych.

Publikacja Produkty dla Architekta, prezentując architekturę „od środka”, stawia krok w kierunku owych poszukiwań. To też katalog najlepszych technologii, najlepszych dostępnych na rynku produktów, z których finalnie składają się budynek, plac, ulica. To katalog firm, które starannie wybiera architekt, realizując swój projekt.

Dziękujemy wszystkim firmom, które odpowiedziały na nasze pytanie o ARCHITEKTURĘ JUTRA. To Wasze produkty, za którymi często stoi misja tworzenia lepszego jutra, budują jakość w architekturze. ARCHITEKTURZE JUTRA, dodajmy, definiowanej przez ZDROWIE UŻYTKOWNIKA, szeroko pojętą EKOLOGIĘ i coraz częściej też PASYWNOŚĆ.

Małgorzata Tomczak
redaktorka naczelna A&B



« powrót