Strona główna
Miasta dla ludzi prenumerata wyszukiwarka facebook
reklama

6 '2017







Miasta dla ludzi

Miasta dla ludzi







Oferta dla Architekta

Oferta dla Architekta



Ceny i wymagania techniczne

Ceny i wymagania techniczne


Prezentacja w wersji drukowanej 
(cena netto 4 200 zł)

Prezentacja w wersji internetowej (na portalu www.produktydlaarchitekta.pl)

  • pełna prezentacja
    (cała zawartość wersji drukowanej z linkowaniem do strony klienta): 1 200 zł (netto)

  • podstawowa
    (logo + adres z linkowaniem do strony klienta): 
    200 zł (netto)

 

Format reklamy drukowanej: rozkładówka, 2 strony A4, kolor.

Prezentacja wykonywana jest przez studio graficzne Architektury & Biznes. Zamawiający dostarcza:

  • zdjęcia, rysunki (6-8 sztuk o podstawie 10 cm; w przypadku wersji cyfrowej wymagana min. rozdzielczość 300 dpi; pliki EPS, JPG, PDF)
  • tekst: 4000 znaków ze spacjami w programie Word
  • logo i dane teleadresowe.


*UWAGA! Każda z firm, która zaprezentuje swoją ofertę naszym Czytelnikom przynajmniej w jednym dodatku tematycznym w danym roku kalendarzowym, może skorzystać z preferencyjnych warunków zamieszczenia reklamy w jednym dziale branżowym informatora „PRODUKTY DLA ARCHITEKTA” w roku następnym. Wówczas koszt reklamy (rozkładówka, 2 strony A4 kolor) wyniesie tylko 1 500 zł, a nie 4 200 zł.

 


 

Reklamy całostronicowe (ceny netto)

  • IV okładka: 14 000 zł

  • II okładka ze skrzydełkiem: 12 000 zł

  • III okładka: 9 500 zł

  • Strona nr 3 (pierwsza prawa strona publikacji): 9 000 zł

  • Strona nr 6 (strona lewa obok wstępu Prezesa Wydawnictwa R. Loeglera): 8 500 zł

  • Reklama na sztywnej wklejce zapowiadającej dany dział tematyczny: 9 500 zł

  • Reklama na początku publikacji (przed częścią główną zawierającą prezentacje firm): 4 500 zł

  • Reklama po części głównej zawierającej prezentacje firm: 3 500 zł

 


 

WYMAGANIA TECHNICZNE

1. W związku z technologią przygotowania płyt do druku offsetowego CtP (Computer-to-Plate) przyjmujemy reklamy gotowe do druku jedynie w postaci cyfrowej:

  • pliki EPS z tekstami zamienionymi na krzywe
  • —pliki PDF z tekstami zamienionymi na krzywe, spłaszczone, zawierające bitmapy CMYK o rozdzielczości 300 dpi kompresowane bez straty jakości
  • —pliki CDR z tekstami zamienionymi na krzywe
  • —pliki bitmapowe TIF, EPS — CMYK o rozdzielczości 300 dpi, dopuszczalnie
    kompresowane bez straty jakości

2. W przypadku produkcji reklamy przez A&B wymagane są:

  • ilustracje i logotyp w postaci cyfrowej
  • —opcjonalnie oryginały zdjęć — odbitki kolorowe lub diapozytywy (slajdy);
    reprodukcje z druków wyłącznie na odpowiedzialność Zamawiającego
  • tekst

Projekt reklamy i/lub prezentacji jest przedstawiany Zamawiającemu do akceptacji.

 

Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za błędy w dostarczonych przez klientów plikach zamkniętych EPS, PDF — np. biel z atrybutem „nadruk”, efekt rastrowania tekstu, zalewki w miejscu kolizji elementów bitmapowych i wektorowych. Projekt wykonanej reklamy jest własnością Wydawnictwa.